Συμβουλές για όσους θέλουν να αδυνατίσουν

  • Πίνουμε απαραιτήτως το νερό που αναφέρεται στο διαιτολόγιο , στην ανάγκη πιέζουμε τον εαυτό μας ( ο ανθρώπινος οργανισμός παρουσιάζει ικανοποιητικό μεταβολικό ρυθμό μόνο στην περίπτωση που το νερό που περιέχει μέσα και έξω από τα κύτταρα του είναι αρκετό ).
  • Δεν κάνουμε σχολαστικό ζύγισμα τροφών , όμως υπολογίζουμε πάντα με ακρίβεια το λάδι που χρησιμοποιούμε ( είναι το πλέον θερμιδογόνο συστατικό της διατροφής μας , αφού να φανταστείτε ότι μια κουταλιά της σούπας λάδι περιέχει πάνω από 120 θερμίδες ).
  • Εκτός από το λάδι , έλεγχος απαιτείται και στο λίπος των τροφών ( κρέας σχετικά άπαχο και γαλακτοκομικά με λίγα λιπαρά ).
  • Περιορισμός μέχρι και κατάργηση της λευκής κρυσταλλικής ζάχαρης που αποδίδει καθαρά και μόνο θερμίδες.
  • Πλήρης αποκλεισμός από το διαιτολόγιό μας των αναψυκτικών με ανθρακικό και των χυμών του εμπορίου ( 1 κουτί 250ml αναψυκτικό περιέχει τουλάχιστον 2 κουταλιές ζάχαρη ).
  • Μέτρο και στο ψωμί που τρώμε, σε όποια μορφή και αν βρίσκεται , διότι στη σημερινή εποχή παρασκευάζεται από αλεύρι πλήρως επεξεργασμένο , που του έχουν αφαιρεθεί όλα τα ουσιώδη θρεπτικά συστατικά , με μόνη τελική περιεκτικότητα σε θερμίδες ( καλό είναι να επιλέγετε το ψωμί από αλεύρι ολικής αλέσεως ή το πιτυρούχο ψωμί , αλλά και πάλι σε μικρή ποσότητα ).
  • Δεν πρέπει να παραλείπουμε κανένα γεύμα ( ο οργανισμός εκλαμβάνει την παράλειψη γεύματος ως μία μορφή επίθεσης και προσπαθεί να αντιδράσει με όποιο μέσο διαθέτει: δυσκοιλιότητα , κατακράτηση υγρών , αίσθημα πείνας ).
  • Τρώμε συστηματικά το πρωινό γεύμα και σχετικά νωρίς , ώστε να δώσουμε το έναυσμα στο μεταβολισμό μας να λειτουργήσει κατά τον πλέον ιδανικό τρόπο και μάλιστα πολύ γρήγορα και σε υψηλό ρυθμό ( αυτό το γεύμα θα πρέπει να είναι το πλέον ποικίλο γεύμα της ημέρας ).
  • Δεν πρέπει να νιώθουμε κανένα αίσθημα στέρησης , που σημαίνει , ότι είναι απαραίτητο ψυχολογικά να είμαστε έτοιμοι για αυτή μας την προσπάθεια.
  • Τα φαινόμενα « οροπεδίου » δεν θα πρέπει να σας απογοητεύουν με συνέπεια να οδηγούμαστε σε δίαιτες « γιο-γιο ».
  • Έχουμε σταθερή επαφή με τον διαιτολόγο και ανανεώνουμε το διαιτολόγιο και έτσι υπάρχει μια εποικοδομητική συνεργασία ( το ζύγισμα είναι επιβεβλημένο να γίνεται μόνο στην αρχή και στο τέλος κάθε διαιτολογικού προγράμματος , διότι ενδεχόμενο ενδιάμεσο ζύγισμα είναι πιθανό να προκαλέσει αδιανόητο άγχος ).
  • Ο Διαιτολόγος σου
    Ζιώγας Ιωάννης

    Καταχωρήθηκε στο Άρθρα-Συμβουλές

    ΕκτύπωσηΗλεκτρονικό ταχυδρομείο

    ΜΙΝΙ ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ

    Ο κ. Ζιώγας Ιωάννης ασκεί το επάγγελμα του διαιτολόγου ( ως ελεύθερος επαγγελματίας ) από το 1997 μέχρι και σήμερα..

    Επικοινωνία
    Ηρώδου Αττικού 2 Χαλάνδρι
    Αττική  15233
    Σταθερό: +30 21068 15403
    Κινητό: +30 694 5877653
    Email: ziogasdiet@gmail.com